Zwroty i Reklamacje

Warunki sprzedaży, rękojmi, regulują przepisy kodeksu cywilnego:
Tytuł XI Sprzedaż (art. 535 – 602). (Dz.U. z 1964 r. nr 16, poz. 93 z późn. zm.)

Towar zakupiony przez konsumenta w siedzibie przedsiębiorcy, jeśli jest zgodny z zamówieniem i wolny od wad, nie podlega zwrotowi ani wymianie.

Jak dokonać wymiany lub zwrotu

1. Wymień lub zwróć części w wyznaczonym terminie.
W przypadku wysyłki towaru konsumentowi, przysługuje 10-dniowy termin odstąpienia od umowy. Upewnij się czy dostarczone części są prawidłowe. Jeżeli nie to skontaktuj się z nami aby otrzymać formularz zwrotu/wymiany z numerem zwrotu (NZ). Zwroty bez formularza nie będą rozpatrywane.

2. Zachowaj czystość.
Części do wymiany lub zwrotu przyjmowane są wyłącznie w nie używanych, oryginalnych i niezniszczonych opakowaniach. Opakowanie nie mogą nosić śladów smaru, brudu, odcisków palców i innych. Opakowanie nie może być zniszczone w sposób nie nadający się do dalszej sprzedaży (rozerwania, zabrudzenia, oklejenia taśmą).

3. Nie rozrywaj folii ochronnej.
Niektóre produkty zapakowane są w folie ochronna (np. panewki, końcówki wtrysku).
Nie rozrywaj jej. Po rozerwaniu foli zwrot będzie niemożliwy.


Panewki te zostały zwrócone w nienagannej formie. Nabywca otrzymał zwrot pieniędzy za zwrócony towar.


Panewki, lub inne towary, które zostaną zwrócone w takiej formie nie kwalifikują sie do zwrotu. Klient nie otrzyma pieniędzy za zwrócony towar.

4. Części muszą zostać zabezpieczone.
Jeżeli otrzymasz panewki, które zapakowane są w kartonowe pudełka (bez foli) zadbaj to aby przed zwrotem ich, zostały zabezpieczone przekładkami ochronnymi umieszczonymi pomiędzy dwoma półpanewkami.


Pamiętaj o odpowiednim zapakowaniu towaru. Powierzchnia panewek musi być zabezpieczona aby zapobiec porysowaniem.


Tak wygląda panewka, której powierzchnia nie została zabezpieczona w transporcie. Towar taki nie nadaje się do dalszej sprzedaż.

5. Towar nie może być montowany.
Przyjmujmy zwroty tylko i wyłącznie części które nie zostały zamontowane do silnika. Zalecamy przed montażem dokładnie sprawdzić, porównującą „starą” części z nową.

Otrzymałeś od nas towar, postępuj zgodnie z instrukcją:

1. Umyj ręce.
Rozumiemy, że pracując w warsztacie z silnikami, łatwo ubrudzić ręce. Jednakże, aby uniknąć kłopotów związanych z ewentualnym zwrotem części, prosimy, umyj ręce zanim otworzysz paczkę którą do Ciebie wysłaliśmy.

2. Porównaj części zanim je zamontujesz do silnika.
Nie próbuj montować części jeżeli nie jesteś pewny czy są odpowiednie dla Ciebie. Porównaj je. Najlepszym sposobem jest porównanie ich wymiarów. Użyj do tego suwmiarki lub mikrometru jeżeli jest to potrzebne. Czasami części montowane na pierwszej linii różnią się o części zamiennych w wyglądzie. Jeżeli nie jesteś pewien ich poprawności, zadzwoń do nas.

Porównanie panewek.
Sprawdź oznaczenia na panewkach mówiące o jej wymiarze (np. STD 0.25, 0.50 lub .010″, .020″) i numer części. Jest bardzo ważnym aby to zrobić zanim panewka zostanie zamontowana do bloku silnika lub do korbowodu. Pamiętaj aby zmierzyć wał korbowy – nie zawsze musi być on w wymiarze nominalnym.

Porównanie uszczelek.
Uszczelki zwykle pakowane są w transparentną folię, która umożliwia porównanie ich bez otwierania opakowania. Przed otwarciem opakowania porównaj starą uszczelkę pod głowicę i inne uszczelki. Zmniejszy to prawdopodobieństwo pomyłek.

Przy zachowaniu tych zasad gwarantujemy zwrot wartości produktu.
Pieniądze wysyłamy na wskazane konto bankowe.

Uwaga!

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadkach zwrotu towaru zamawianego na indywidualne zamówienie „pod klienta”.

W szczególnych przypadkach, za zgodą Diesel Części, oraz po zapłacie odstępnego w wysokości 15% ceny sprzedaży brutto, może zostać dokonany zwrot towaru.